I'll be there for you

コメントより
>ノリ
 そこでエキサイト翻訳ですよ


と言われたのでエキサイト翻訳。ちょっと長いけど、歌詞ペースト。

So no one told you life was gonna be this way.
Your jobs a joke, you're broke, your love life's D.O.A.

It's like you're always stuck in second gear.
And it hasn't been your day, your week, your month,or even your year.
but..

I'll be there for you.
When the rain starts to pour.
I'll be there for you.
Like I've been there before.
I'll be there for you.
'Cuz you're there for me too...

You're still in bed at ten.And work began at eight.
You've burned your breakfast.So far... things are goin' great.

Your mother warned you there'd be days like these.
Oh but she didn't tell you when the world has brought.
You down to your knees that...

I'll be there for you.
When the rain starts to pour.
I'll be there for you.
Like I've been there before.
I'll be there for you.
'Cuz you're there for me too...

No one could ever know me.
No one could ever see me.
Seems you're the only one who knows.
What it's like to be me.
Someone to face the day with.
Make it through all the rest with.
Someone I'll always laugh with.
Even at my worst I'm best with you, yeah.

It's like you're always stuck in second gear.
And it hasn't been your day, your week, your month,or even your year...

I'll be there for you.
When the rain starts to pour.
I'll be there for you.
Like I've been there before.
I'll be there for you.
'Cuz you're there for me too...

I'll be there for you.
I'll be there for you.
I'll be there for you.
'Cuz you're there for me too...


↓エキサイト翻訳登場です

したがって、だれも、人生がこの道であるつもりであるとあなたに言いませんでした。
あなたの仕事のaは冗談を言って、あなたは一文無しであり、あなたの性生活のものはD.
O.Aです。

あなたがセカンドギヤでいつも刺されるようです。
そして、それは、あなたの日、あなたの週、あなたの月、またはあなたの年にな
りさえしません。
しかし。

私はあなたのためにそこにいるでしょう。
雨がどんどん流れ始めると。
私はあなたのためにそこにいるでしょう。
私がそこに行ったことがある同類。
私はあなたのためにそこにいるでしょう。
'あなたが私のためにもそこにいるので'…

あなたは10時にまだベッドにいます。
そして、仕事は8時に始まりました。
あなたは朝食を焦がしました。
… 今までのところ、ものはうまくいっています。

あなたのお母さんは、これらのような何日があるとあなたに警告しました。
おお、彼女だけはそうしませんでした。持って来られて、世界がそうしたあなたに言って
ください。
あなたはひざにそれを倒します…

私はあなたのためにそこにいるでしょう。
雨がどんどん流れ始めると。
私はあなたのためにそこにいるでしょう。
私がそこに行ったことがある同類。
私はあなたのためにそこにいるでしょう。
'あなたが私のためにもそこにいるので'…

だれも私を知ることができませんでした。
だれも私を見ることができませんでした。
あなたが知っている唯一の人であるように思えます。
それが私になるように似ていること。
1日に直面しているだれか。
すべての残りでそれを作ってください。
私がいつも笑いを分かち合うだれか。
最悪の場合には私が身体に最も良い、うんさえ。

あなたがセカンドギヤでいつも刺されるようです。
そして、それは、あなたの日、あなたの週、あなたの月、またはあなたの年になりさえしませ
ん…

私はあなたのためにそこにいるでしょう。
雨がどんどん流れ始めると。
私はあなたのためにそこにいるでしょう。
私がそこに行ったことがある同類。
私はあなたのためにそこにいるでしょう。
'あなたが私のためにもそこにいるので'…

私はあなたのためにそこにいるでしょう。
私はあなたのためにそこにいるでしょう。
私はあなたのためにそこにいるでしょう。
'あなたが私のためにもそこにいるので'…

はい、わけわかりません。
フラッシュの「楽しい日本語翻訳」シリーズに出来るんじゃないでしょうか……